Lead

Jun 26 13 12:55 PM

Tags : :

My naam is Chocknel,,, Ek het onlangs,, op aandrang van my vriende,, n koffi tafel boeki laat druk met 5 van my kort stories,, Selle kategorie as Tolla van der Merwe,,, en n lang verhaal,, Snoepi goete,, di verhaal is in di selle katogori as "Bony and Clyde",,, Ek het self laat druk en self begin versprei,, di boeki het nou al so opslae gemaak dat in di laaste twee Bike SA tyd skrifte is daar alles saam al meer as 5 blaaie toe gewy aan di boeki.. Ek het werklik op my rug geval met di reaksi wat ek van alle lesers van al di vlakke van di lesers kring,, gekry het,, In di begin kon ek ni glo di mense is so gaande oor my werk ni,, Ek wil nou weet hoe verder van hier af????? Een vb van n kommentaar en daar is baie van hulle

Just finished reading Ouboet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit gebeur toe nou soooooooo....... written by Chocknel. What a brilliant story about love, loyalty, respect, interspersed with side splitting humor and written by the most paradoxical man I've ever met. This man is passionate about life, despite quite obviously having experienced his fair share of heartbreak too. That he's more passionate about preserving the traditions of the biker lifestyle is even more evident. He's the biker equivalent of the late, great Tolla van der Merwe! We women often tend to forget that MEN are capable of the same levels of compassion, devotion, love and emotions as what we are.His is a life that was enjoyed to the fullest.Throughout the book you will be confronted by incredibly funny situations, in fact so funny, that the tears of laughter ran down my cheeks.

Chocknel is leaving this world one day when he's in "beseringstyd" a much better place than he found it. His gift for storytelling will become a legacy for the next generation. Wise is the man who plants a tree knowing full well he will never have the fortune of sitting in it's shade during his lifetime. Encore Chocknel, Encore!
Like · · Unfollow Post · See Friendship

Click here to view the attachment